14. in 15. dan – zadnji dan v zavetišču

Ko smo se še zadnjič odpravile v zavetišče, smo na začetku poti srečale moškega, ki se je s svojim avtomobilom ustavil in nas nagovoril. Na začetku smo se ga malo ustrašile, saj je želel da gremo z njim. Vendar ko je v svoji polomljeni angleščini z arabskim naglasom omenil zavetišče Scooby in Urško, smo sprejele njegovo ponudbo, da nas zapelje do zavetišča. Bil je namreč Urškin prijatelj in nekdanji delavec zavetišča Scooby. Po prihodu smo pozdravile naše paciente iz prejšnjih dni in nekatere tudi malo sprehodile, tako da so lahko opravili malo in veliko potrebo. Naredili smo 5 sterilizacij psic, 2 kastraciji psov, sterilizacije mačk, britje tigraste muce, ki je imela veliko vozlov dlake po telesu in kastraciji mačkov. Za kosilo smo si pogrele odlično pico. Za tem smo se odpravile tudi v trgovino, kjer smo si kupile jopice in majice z logotipom zavetišča Scooby. Naš zadnji pacient je bil prikupen oranžen maček, katerega smo hitro kastrirale. Ko smo pospravile operacijsko sobo in hospital, smo se šle poslovit od vseh kužkov in muckov ter delavcev v zavetišču. Bilo nam je kar hudo. Naše štirinožne prijatelje že sedaj pogrešamo, čeprav še nismo odšle iz Španije. V 12 dneh smo naredili 26 sterilizacij psic, 8 sterilizacij mačk, 34 kastracij psov, 9 kastracij mačkov in 9 preostalih posegov, kar je skupaj 86 posegov. V zavetišču smo izboljšale naše znanje na področju veterine (vstavljanje kanile ter endotrahealnega tubusa, priprava pacientov na posege, računanje doz zdravila in njihova aplikacija, pa seveda zraven spada tudi pravilna fiksacija živali, spremljanje anestezije, kastracija mačka pod nadzorom veterinarke, odstranjevanje šivov, obveze ter oskrba različnih ran,...) Erasmus izmenjava je bila zelo lepa izkušnja, z njo smo tudi izboljšale svoje znanje angleškega jezika in se naučile tudi nekaj španskih besed. Kot že omenjeno je v zavetišču Scobby 271 psov. Med njimi je veliko takih, ki so socializirani (potrebujejo le več časa in družbe, da se nas navadijo, ter postanejo naši najboljši prijatelji), vendar dom iščejo že več let. Če se kdo izmed vas, ki bere ta blog počuti pripravljenega na sprejem novega družinskega člana v svoj dom, imajo v zavetišču Scobby veliko različnih psov, ki ste jih lahko videli tudi na naših slikah. Torej če bi želeli posvojiti ali pa samo pomagati zavetišču z donacijami, se lahko obrnete na njihovo spletno stran ali gmail: adoptciones@scoobymedina.org Jutri se žal že vračamo domov. Javili se vam bomo, ko bomo varno prispele domov.
15. dan – odhod domov Zjutraj smo vstale in pojedle zajtrk. Dopoldne smo se še malo učile. Za kosilo je Uma naredila bešamel omako z njoki. Po kosilu smo se odpravile v trgovino in kupile prigrizke za na pot. Ob štirih smo se z vlakom odpravile v Madrid. Let smo imele ob približno devetih zvečer in prihod domov je predviden ob 4ih zjutraj (jej:). Tako smo zaključili tole lepo izkušnjo.

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika